در حال بارگذاری ...
  • تشریح آخرین برنامه ریزی توسعه خطوط ریلی در سال جهش تولید

    ۱۶۶۰ کیلومتر خط ریلی اولویت‌دار را مشخص کرده‌ایم و مصمم هستیم تا پایان دولت حداقل ۶۲۰ کیلومتر از این خطوط ریلی افتتاح و بهره‌برداری شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها با بیان اینکه ۹ پروژه ریلی به طول ۱۶۶۰ کیلومتر برای تکمیل اولویت گذاری شد ، گفت : امسال ۳ مرکز استان دیگر ، به شبکه ریلی وصل می شود .

    عباس خطیبی اظهار داشت :‌ در سالی که گذشت اتفاقات خوبی در بحث ریلی به صورت ویژه رخ داد و وزارت راه و شهرسازی همچنان از پروژه‌های ریلی حمایت ویژه‌ دارد .

    امسال ۳ مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود

    وی در تشریح آخرین برنامه ریزی توسعه خطوط ریلی در سال جهش تولید با اشاره به اینکه دولت سیاست توسعه ریلی را مثل سال‌های گذشته دنبال می‌کند ، گفت : پس از موفقیت پروژه اتصال ۵ مرکز استان به شبکه ریلی ، برای امسال نیز اتصال ۳ مرکز استان دیگر به شبکه ریلی در دستور کار قرار گرفت تا بدین ترتیب ۸ مرکز استان به شبکه ریلی وصل شود .

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها این سه پروژه ریلی را <<خط آهن همدان - سنندج با رویکرد اتصال استان کردستان به شبکه ریلی>> ، <<راه‌آهن میانه - اردبیل>> و <<خط آهن مبارکه - شهرکرد با رویکرد اتصال استان چهارمحال وبختیاری به شبکه ریلی>> عنوان کرد .

    اولویت گذاری تکمیل ۹ پروژه ریلی در سال ۹۹ تامین منابع از بودجه عمومی

    خطیبی با بیان اینکه امسال ۹ پروژه در اولویت اجرا و تکمیل قرار دارد ، گفت : غیر از سه پروژه‌ای که از آن نام برده شد ، راه‌آهن بستان آباد - تبریز ، خط آهن یزد - اقلید ، خط آهن خواف - هرات ، راه آهن رشت- آستارا و خط آهن استراتژیک چابهار - زاهدان از پروژه‌های دارای اولویت هستند که برای تامین مالی آنها از بودجه عمومی و منابع سازمانی اختصاص می‌یابد .

    هدف گذاری تکمیل ۶۲۰ کیلومتر خط آهن تا پایان دولت

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها اظهار داشت : ۱۶۶۰ کیلومتر خط ریلی اولویت‌دار را مشخص کرده‌ایم و مصمم هستیم تا پایان دولت حداقل ۶۲۰ کیلومتر از این خطوط ریلی افتتاح و بهره‌برداری شود  . تلاش می‌کنیم متناظر با شرایط منابع مالی و در ۱.۵ سال باقی مانده ، با همکاری سازمان برنامه بودجه (که قول مساعدت و همکاری داده است) این پروژه‌ها تکمیل شوند.




    مطالب مرتبط

    یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در نشست بررسی طرح های توسعه راه آهن و چالش های آنها که به همت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه ...

    |

    نظرات کاربران