در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات بهسازی و تعمیرات پل های آسیب دیده در محور لار – جهرم

پس از ایمن سازی مسیر و هدایت ترافیک از کنار گذر جاده ، برداشت مصالح در محل نشست شروع شده و پس از زیرسازی و بهسازی کامل ، مسیر مجدداً آسفالت و بازگشایی خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات بهسازی پل های محور لار – جهرم که بر اثر بارندگی های اخیر نشست کرده بود ، توسط نیروهای راهداری و ماشین آلات اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است .

عبدالله قهرمانی معاون مدیر کل و سرپرست اداره راه و شهرسازی لارستان در خصوص بهسازی پل های محور لار - جهرم اظهار داشت : روبروی روستای کورده بخشی از جاده و اطراف آن بر اثر بارندگى هاى اخیر نشست کرده بود که در حال حاضر توسط نیروهای راهداری و ماشین آلات این اداره کل در حال بهسازی است .

وی ادامه داد : پس از ایمن سازی مسیر و هدایت ترافیک از کنار گذر جاده ، برداشت مصالح در محل نشست شروع شده و پس از زیرسازی و بهسازی کامل ، مسیر مجدداً آسفالت و بازگشایی خواهد شد .

سرپرست اداره راه و شهرسازی لارستان در پایان از مردم خواست در هنگام تردد از این محور ضمن رعایت نکات ایمنی و علائم نصب شده در این مسیر با راهداران پرتلاش و زحمتکش این اداره کل همکاری لازم را داشته تا هر چه زودتر شاهد بازگشایی مجدد این محور به طور کامل باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ گردهمایی راهداران و آیین تجلیل از راهداران نمونه و خانواده راهداران فقید این اداره‌کل که در سالن همایش های این اداره ...

|

تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

|

نظرات کاربران