در حال بارگذاری ...
  • لغزندگی جاده‌های استان کردستان به دلیل بارش باران

    شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه های استان است اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز مدیریت‌ راه های کردستان گفت : بر اثر بارش باران جاده‌های این استان لغزنده بوده و لازم است رانندگان در هنگام تردد احتیاط کنند .

    دانش زندی اظهار داشت : بارش باران در تمام جاده‌های استان به صورت متراکم و رگباری است که این پدیده خود خود باعث کاهش دید رانندگان سطح جاده‌ها شده است . همچنین مه گرفتگی از دیگر پدیده‌های جوی در جاده‌های استان کردستان است که بیشترنی میزان ان در گردنه ماموخ محور سنندج - دیواندره و گردنه نران سنندج - کامیاران با حداکثر دید ۶۰۰ متر است .

    وی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی استان کردستان خودداری کنند ، یادآور شد : شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه های استان است اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند .

    طبق اعلام هواشناسی کردستان از امروز تا روز شنبه به علت گذر امواج ضعیف از سطح منطقه ، در بعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش بین‌المللی علمی مشترک با ایرو به نقش ...

    |

    نظرات کاربران