در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح ملی واکنش سریع حوزه راهداری در استان سمنان

    امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح ، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راههای این اداره‌کل باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع در استان سمنان خبر داد .

    احسان منصور کیایی گفت : طرح واکنش سریع به منظور افزایش ایمنی راه‌ها ، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و همچنین رضایتمندی کاربران جاده‌ای در استان سمنان هم زمان با سراسر کشور اجرایی شده است . در این راستا رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سمنان  موظفند با به کارگیری نیروی انسانی ، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت تیم‌های امانی و پیمانی راهداری ، راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت : با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح ، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها مکلفند در خصوص مواردی همچون لکه‌گیری چاله‌ها ، تعمیر و ایمن سازی تابلوها ، علائم و حفاظ‌ های باز شده یا صدمه دیده خطرناک و پاکسازی سطح راه از مصالح و اشیا خارجی در راه‌های اصلی و شریانی ، اقدام و با تجهیزات و امکانات در محل حوادث مختلف در جاده‌های استان در کمترین زمان ممکن حضور یابند .

    منصورکیایی در پایان افزود : امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح ، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راههای این اداره‌کل باشیم .




    مطالب مرتبط

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ساخت‌ ، توسعه و نگهداری زیربناهای حمل‌ و نقل جاده‌ای ، ایمنی ...

    |

    نظرات کاربران