در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی در بخش‌هایی از پروژه رشت - آستارا

    اتصال بندر به ریل یا تکمیل کریدورهای ترانزیتی ریلی یا اتصال مراکز استان به شبکه ریلی از اهداف عمده ای است که در ساخت و تکمیل خطوط ریلی دنبال می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها با بیان اینکه تملک اراضی راه آهن رشت - آستارا آغاز شد ، گفت : در حال تکمیل شکل قرارداد با قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه هستیم .

    عباس خطیبی درباره آخرین جزئیات خط آهن رشت - آستارا توضیح داد : عملیات اجرایی در بخش‌های کوچکی از پروژه رشت - آستارا آغاز شده است .

    آغاز تملک اراضی در مسیر خط آهن رشت - آستارا

    وی با اشاره به لزوم تملک اراضی در مسیر این خط آهن گفت : تملک اراضی برای این پروژه ریلی پیش از سال جدید آغاز شد و امسال نیز منابعی برای تملک اراضی در خط آهن رشت - آستارا اختصاص داده‌ایم .

    قرارگاه خاتم راه آهن رشت - آستارا را می سازد

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها با تاکید بر اینکه برای تامین منابع مالی در حال پیگیری هستیم ، افزود :‌ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طبق تفاهم نامه ساخت این خط ریلی را بر عهده می‌گیرد که در حال تکمیل شکل قراردادی برای آن هستیم .

    آخرین جزئیات کمک مالی آذربایجان به خط آهن رشت - آستارا

    خطیبی درباره سرنوشت کمک مالی که قرار بود کشور آذربایجان بابت تکمیل راه آهن رشت - آستارا و اتصال آن به آستارای آذربایجان پرداخت کند ، گفت : رقمی که قرار بود کشور آذربایجان بابت تکمیل خط آهن رشت - آستارا و اتصال آن به آستارای آذربایجان اختصاص یابد فعلا تحت شعاع شیوع کرونا قرار گرفته و عملا سفر مسئولان دو کشور برای ایجاد ساز و کارها و برگزاری جلسات هماهنگی را به تعویق انداخته است . با این حال تلاش می‌کنیم پس از کاهش شیوع کرونا این موضوع را در سطح کارشناسی و مدیریتی دنبال کنیم .

    تکمیل رشت - آستارا حدود ۷ هزار میلیارد تومان می خواهد

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها درباره محاسبه کل هزینه اجرای این پروژه ریلی بیان کرد : کل هزینه اجرای پروژه با نرخ‌های امروز حدود ۷ هزار میلیارد تومان شود . ما تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های ریلی در سال جهش تولید به سرعت افتتاح و تکمیل شود و مراکز استانی بیشتری به شبکه ریلی متصل شوند .

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌ها اظهار کرد : اتصال بندر به ریل یا تکمیل کریدورهای ترانزیتی ریلی یا اتصال مراکز استان به شبکه ریلی از اهداف عمده ای است که در ساخت و تکمیل خطوط ریلی دنبال می شود .




    مطالب مرتبط

    یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در نشست بررسی طرح های توسعه راه آهن و چالش های آنها که به همت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه ...

    |

    نظرات کاربران