در حال بارگذاری ...
  • برقراری مجدد پروازهای ایران ایر در فرودگاه بیرجند با تصمیم ستاد مقابله با کرونا

    شرکت هواپیمایی ایرتور تا پایان خرداد ماه علاوه بر سه شنبه ، روزهای یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار کرده که در حال رایزنی برای افزایش پروازهای این شرکت به مرکز استان هستیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند که از نهم فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود ، دوباره برقرار شد .

    عظیم طهماسبی با اعلام این خبر عنوان کرد : شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای مسیر تهران - بیرجند - تهران خود را در طول هفته برقرار کرده و پروازهای مسیر مشهد - بیرجند - مشهد همچنان لغو است . مجوز برقراری مجدد پروازها قبل از تاریخ اعلام شده (یکم اردیبهشت) ، توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل را برای پذیرش پروازها دارد .

    به گفته وی همچنین دستورالعمل های بهداشتی مانند بررسی مسافران ، ضدعفونی بار همراه مسافر و ضدعفونی ترمینال ها ، نمازخانه ها ، سرویس های بهداشتی و غیره همچون گذشته انجام می شود .

    طهماسبی درباره پروازهای فرودگاه بیرجند در ایام تابستان گفت : برنامه تابستانی این فرودگاه شامل ۲۸ پرواز در هفته است . پروازهای شرکت هواپیمایی آتا که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار بود همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت ماه یا خرداد ماه با هفته ای دو پرواز در مسیر تهران - بیرجند - تهران دوباره برقرار خواهد شد .

    مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت : شرکت هواپیمایی ایرتور تا پایان خرداد ماه علاوه بر سه شنبه ، روزهای یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار کرده که در حال رایزنی برای افزایش پروازهای این شرکت به مرکز استان هستیم .

    طهماسبی درباره پروازهای طبس نیز افزود : پروازهای فرودگاه طبس که از اوایل اسفند ماه لغو شده ، پس از صدور مجوزهای لازم ستاد ملی کرونا با هفته ای دو پرواز در روزهای یکشنبه و سه شنبه میزبان پرواز تهران - طبس - تهران خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    پروازهای تهران - لار - تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد ، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم .

    |

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران