در حال بارگذاری ...
  • کاهش ۶۰ درصدی تعداد پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل شیوع ویروس کرونا

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از کاهش ۶۰ درصدی تعداد پروازهای این فرودگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر در کشور داد .

    ابراهیم مرادی با اعلام این خبر گفت : با شیوع کرونا بیش از ۷۰ درصد کاهش مسافر و ۶۰ درصد کاهش پرواز را در نوروز ۹۹ در فرودگاه مهرآباد تجربه کردیم که البته این کاهش با توجه به کنترل بیماری مطلوب است ولی تاثیر منفی در حمل و نقل دارد .  

    مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود : از اواسط بهمن ۹۸ آماده پذیرش پروازهای نوروزی بودیم که متاسفانه با شیوع بیماری دچار رکود زیادی شدیم .

    وی با بیان اینکه در فرودگاه مهرآباد مسافران با دوربین های حرارتی تب سنج کنترل می شوند و عملیات ضدعفونی به طور مرتب انجام می شود ، گفت : برای ایجاد فاصله اجتماعی محل های دریافت کارت پرواز و تحویل بار نشانه گذاری شده است .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین المللی فرودگاه مهرآباد گفت : با تلاش ماندگار ...

    |

    فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور شش هزار و ۳۲۶ نشست و برخاست و ۷۵۹ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است . فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۴۱۷ هزار و ۶۹۲ مسافر و سه هزار و ۴۶ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    نظرات کاربران