در حال بارگذاری ...

درخواست ۲ بسته حمایتی برای فعالان حوزه حمل و نقل

امید است تسهیلات مورد نظر بتواند بخشی از ضرر و زیان مجموعه‌های فعال در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقلی را پوشش دهد و آن را جبران کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از درخواست ۲ بسته حمایتی برای مجموعه‌های حمل و نقلی خبر داد .

شهرام آدم نژاد با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که در حوزه حمل‌و‌نقل رخ داد ، منجر به ایجاد خساراتی به فعالان حمل‌و‌نقلی در حوزه‌های هوایی ، جاده‌ای ، ریلی و دریایی شد ، تاکید کرد : بررسی‌های کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی نشان از ضرر و زیان گسترده مجموعه حمل‌و‌نقلی در حوزه‌های مختلف دارد .

معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده کردن دو بسته حمایتی برای صنعت حمل‌و‌نقل خبر داد و گفت : اولین بسته مربوط به حمل‌و‌نقل جاده‌ای و رانندگان است که از دولت مبلغ ۱۲ میلیون تومان تسهیلات برای کمک به رانندگان این حوزه درخواست شده است .

آدم نژاد اضافه کرد : بسته دوم نیز شامل دیگر حوزه‌های حمل‌و‌نقلی می‌شود و در مجموع مبلغ ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواست کرده‌ایم ، امیدواریم که موفق به اخذ این مبالغ شده و آن را با شاخص‌های عادلانه بین حوزه‌های مختلف تقسیم کنیم .

وی با بیان این که این کار با هدف برقراری و حفظ فعالیت شغل‌های زیر مجموعه حوزه حمل و نقلی انجام گرفت ، ابراز امیدواری کرد : امید است تسهیلات مورد نظر بتواند بخشی از ضرر و زیان مجموعه‌های  فعال در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقلی را پوشش دهد و آن را جبران کند . یکی از اولویت‌های وزیر راه و شهرسازی پیگیری این موضوع بود و در جلسات گوناگون آن را مطرح کردند که امیدواریم بزودی عملی شود .




نظرات کاربران