در حال بارگذاری ...
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان ایلام در سال گذشته

    در حال حاضر با وجود شیوع ویروس کرونا ، مشکلی در خصوص حمل‌و‌نقل انواع کالاها از جمله کالاهای ضروری مردم استان وجود ندارد و این مهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی بیش از دو میلیون تن کالا در سال گذشته خبر داد .

    محمد حسنی اظهار داشت : طی یکسال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۸ تن کالا در محورهای استان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است . این میزان کالای جابجا شده طی ۱۳۶ هزار بارنامه صورت گرفته است .

    حسنی تصریح کرد : عمده کالاهای جابجا شده در این مدت شامل گندم ، سیمان کیسه‌ای ، ماسه‌ ، پلی اتلین ، انواع گاز مایع ، بنزین و میعانات گازی است . در حال حاضر با وجود شیوع ویروس کرونا ، مشکلی در خصوص حمل‌و‌نقل انواع کالاها از جمله کالاهای ضروری مردم استان وجود ندارد و این مهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود .

    لازم به ذکر است ؛ ۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در امر جابه جایی بار ، در استان فعالیت دارند .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    نظرات کاربران