در حال بارگذاری ...

واردات ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام ۱۰ پرواز هفتگی توسط هواپیمایی ماهان

اقلام بهداشتی با تشخیص وزارت بهداشت و تامین نیاز تیم های بهداشتی کشور وارد می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات بالغ بر ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام حدودا ۱۰ پرواز هفتگی توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد .

رضاجعفرزاده با اشاره به نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام مورد نیاز و برقراری پروازها براساس ضرورت اظهار داشت : جهت تامین نیازهای فعلی کشور در جهت مبارزه با ویروس کرونا و بنا بر سفارشات وزارت بهداشت و سایر دستگاه ها در هفته حدودا ۱۰ پرواز و روزانه با ظرفیتی حدود ۴۰ تن اقلام بهداشتی توسط هواپیمایی ماهان به کشور وارد می شود . این پروازها تحت نظارت و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت از شهرهای پکن ، گوانجو ، شانگهای و شنزن صورت می گیرد .

جعفرزاده تصریح کرد : اقلام بهداشتی با تشخیص وزارت بهداشت و تامین نیاز تیم های بهداشتی کشور وارد می شود .

ورود ۱۰ تن بار شامل کمک های اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه به کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی همواره با درک شرایط حساس و نیاز کمک به هموطنان در پشتیبانی و انتقال اقلام دارویی با نگاه انسانی و نه اقتصادی و حتی در بعضی اوقات به ضرورت انجام پرواز به صورت رایگان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند افزود : در راستای مقابله با این ویروس و برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ تن بار شامل کمک هایی اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه توسط شرکت هواپیمایی معراج به صورت رایگان و با هماهنگی سرکنسول گری ایران در استانبول به کشور منتقل شد .

به گفته وی این کمک ها شامل ماسک ، گان ، دستکش و اقلام دارویی است که به وزارت بهداشت تحویل داده شد . 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

         

|

مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

|

نظرات کاربران