در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار دفتر دوم معاونت عملیات هوانوردی در مرکز کنترل فضای کشور

    با حضور دفتر معاونت عملیات هوانوردی در مرکز کنترل ، بخش های مرتبط با عملیات هوانوردی بیش از پیش به صورت یکپارچه و هماهنگ فعالیت و نظارت بیشتری بر فعالیت ها صورت خواهد گرفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز به کار دفتر دوم این معاونت در مرکز کنترل فضای کشور به منظور هماهنگی و یکپارچگی واحدهای عملیات هوانوردی خبر داد .

    محمد امیرانی با اشاره به شروع به کار دفتر معاونت عملیات هوانوردی در مرکز کنترل فضای کشور گفت : از زمان تاسیس ساختمان ستادی شرکت فرودگاه ها، موضوع فعالیت دفتر معاونت عملیات هوانوردی در ساختمان ستاد مطرح بود که طبق دستور مدیرعامل وقت در آن زمان ، معاونت عملیات هوانوردی همانند دیگر معاونت ها در ساختمان ستاد فعالیت می کرد .

    وی افزود : ضرورت حضور معاونت در مرکز کنترل فضای کشور و ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بیشتر بین واحدهای مختلف هوانوردی موجب شد موضوع شروع به کار دفتر معاونت در مرکز کنترل شدت بگیرد . با توجه به سیاست های موجود ، دفتری در مرکز کنترل آماده و مهیا شده تا بخشی از فعالیت های معاونت در مرکز کنترل و بخشی دیگر نیز در دفتر ستاد انجام شود .

    معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها ادامه داد : با حضور دفتر معاونت عملیات هوانوردی در مرکز کنترل ، بخش های مرتبط با عملیات هوانوردی بیش از پیش به صورت یکپارچه و هماهنگ فعالیت و نظارت بیشتری بر فعالیت ها صورت خواهد گرفت .

    امیرانی در ادامه به کاهش ۸۰ درصدی پروازهای داخلی و عبوری در کشور اشاره کرد و گفت : با توجه به شیوع کرونا در کشور از ۱۵ مارس تعداد پروازها به دلیل محدویت های موجود کاهش یافت .  طی پیش بینی های به عمل آمده ، چنانچه تا دو هفته آینده فعالیت های ایرلاین های خارجی شروع شود ، شرکت فرودگاه ها آمادگی لازم را برای پذیرش پروازهای عبوری خواهد داشت .

    معاون عملیات هوانوردی بیان داشت : پیرو دستور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در جهت سلامت بیشتر همکاران حوزه عملیات پرواز و ارائه سرویس مناسب ، خدمات گندزدایی ، ضدعفونی در بخش ها و واحدهای مختلف عملیاتی به صورت مستمر انجام می شود و همچنین طبق مصوبه مدیرعامل ، افراد به صورت شیفتی در بخش های مختلف حضور دارند تا مشکلی برای سلامتی آنان پیش نیاید .

    وی سلامت همکاران در کنار ارایه سرویس مستمر را از اهداف مهم شرکت فرودگاه ها در شرایط اضطراری وجود ویروس کرونا در کشور عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران