در حال بارگذاری ...
  • تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار

    غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری ، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می گردد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش تعامل ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان و همچنین انجام عملیات تخلیه و بارگیری بصورت ۲۴ ساعته خبر داد .

    حسین شهدادی عنوان کرد : از ابتدای سال جدید ، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل : گندم ، برنج و فرآورده‌های نفتی بصورت ۲۴ ساعته در بندر در حال انجام است .

    شهدادی از ثبت رکورد تخلیه ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد .

    معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر افزود : اولویت اصلی این اداره کل علیرغم شرایط و مشکلات موجود ، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستان های هدف در کوتاهترین زمان ممکن است .

    شهدادی تصریح کرد : با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده های غلات ۶۰۰ تن بر ساعت ، عملیات بندری با نرم مطلوب ، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان فروردین ۵ فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد . غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری ، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می گردد .




    مطالب مرتبط

    تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته جهت خروج کالاهای اساسی طی سال گذشته شامل ۸۶۴ هزار و ۷۵۰ دستگاه کامیون و ۴۲ هزار و ۱۱۸ واگن بود .

    |

    بی تردید در جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل قرار داریم ، بنابراین معاونت دریایی سازمان بنادر باید برای هرگونه شرایط سخت ، با برنامه و موضع‌گیری دقیق و درست ، مهیا باشد‌ .

    |

    میزان تخلیه گندم از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ معادل ۲ میلیون ۷۴۸ هزار و ۱۱۵ تن بود . همچنین میزان تخلیه جو طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری معادل ۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۸۹۷ تن بود و میزان تخلیه ذرت تا پایان بهمن ماه سال جاری معادل ۹ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۱۴ تن بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : گمرکات در تمام جهان فصل الخطاب مرزها است و باید این جایگاه به گمرک برگردد ...

    |

    در دی ماه امسال نیز جابجایی ۴ میلیون و ۸۴ هزار تن کالا توسط ۲۱۶ هزار سفر به ثبت رسیده است .

    |

    نظرات کاربران