در حال بارگذاری ...

تقدیر اتحادیه بین المللی راه آهن ها (UIC) از اقدامات راه آهن ایران برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اتحادیه بین المللی راه آهن ها (uic) در خبرنامه الکترونیکی هفتگی خود ، خبری را در مورد راه آهن ایران با تیتر "راه آهن ایران برای مقابله با کووید ۱۹ در آمادگی کامل می باشد" منتشر نموده است .

اتحادیه بین المللی راه آهن ها UIC در مجله خبری خود اعلام کرد که راه آهن ایران با در نظر گرفتن شیوع احتمالی ویروس کرونا با تاسیس کمیته ویژه یکی از سازمان‌های پیشتاز در داخل کشور می‌باشد و در روزهای قبل از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور ، اقدامات ضروری را برای مقابله با کووید۱۹ اتخاذ نموده تا برای رویارویی با آن آماده باشد .

در ادامه نیز به ذکر شماری از اقدامات راه آهن ایران پرداخته است .

این خبرنامه برای ۲۰۰ راه آهن عضو و همچنین بخشهای مختلف راه آهن ها ارسال شده است و اینکه اقدامات جمهوری اسلامی یران را برجسته نموده ارزشمند است .

شایان ذکر است UIC مهمترین سازمان بین المللی ریلی می‌باشد که گروه ویژه ای با عنوان COVID 19 با مشارکت راه آهن ها و سازمان های بین المللی تشکیل داده است که علاوه بر صدور دستور العمل ، اقدامات راه آهن ها را در این خصوص رصد می نماید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مصطفی اقدم کارشناس حمل و نقل ریلی و فورواردر کریدورهای بین المللی در نشست بررسی ترانزیت ریلی به تشریح جغرافیای راه آهن ایران ...

|

نظرات کاربران