در حال بارگذاری ...

حفظ سلامت کارکنان و مسافران اولویت اصلی شرکت فرودگاه ها

فرودگاه تبریز به عنوان یکی از مهم ترین و پرترددترین فرودگاه های کشور ، از نخستین روزهای اعلام شیوع کرونا در کشور اقدامات مناسب و متنوعی را در مبارزه و جلوگیری از شیوع آن انجام داده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اولویت نخست برنامه های شرکت را در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا ، حفظ سلامتی کارکنان مجموعه های فرودگاهی و نیز مسافران و مراجعان عنوان کرد .

علی رستمی ، روز ششم فروردین با حضور در فرودگاه تبریز از پروژه ها و نیز آخرین اقدامات انجام شده در این فرودگاه در مبارزه با ویروس کرونا بازدید کرد .

در این بازدید رستمی با تشکر از اقدامات انجام شده در فرودگاه تبریز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت : با وجود کاهش پروازها و مسافران در تمام فرودگاه ها ، همچنان حفظ سلامت کارکنان مجموعه های فرودگاهی و نیز مسافران و مراجعان اولویت نخست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است . فرودگاه تبریز به عنوان یکی از مهم ترین و پرترددترین فرودگاه های کشور ، از نخستین روزهای اعلام شیوع کرونا در کشور اقدامات مناسب و متنوعی را در مبارزه و جلوگیری از شیوع آن انجام داده است .

در این بازدید همچنین رامین آذری ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: از نخستین روزهای شیوع این ویروس ، اداره کل فرودگاه های استان و نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه تبریز برای حفظ سلامتی مسافران ، مراجعان و نیز کارکنان شاغل در فرودگاه تبریز اقدامات پیشگیرانه از جمله ضدعفونی مناطق و سطوح ترمینال ها و نیز ضدعفونی و گندزدایی مناطق و سطوح مختلف هواپیما و ضدعفونی سطوح مختلف ساختمان های اداری ، برج مراقبت پرواز ، پلیس ، سپاه ، پاویون و انبار مرکزی را به طور مستمر انجام می دهند و لوازم ضدعفونی کننده مناسب در اختیار تمام کارکنان قرار گرفته است . 

رستمی از نحوه ضدعفونی اماکن فرودگاهی ، نظارت بر نحوه تب سنجی و غربالگری مسافران ورودی و خروجی با استفاده از تب سنج حرارتی و نیز از پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز بازدید کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران