در حال بارگذاری ...

​اعزام ماشین آلات راهداری برای بازگشایی و ترمیم جاده های خسارت دیده در سیلاب جنوب کرمان

با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان و کمک های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به زودی محورهای خسارت دیده به حالت عادی بازخواهد گشت و عملیات ترمیم و بازسازی جاده ها ، پل ها و آبنماها با تامین اعتبار مورد نیاز در سازمان وکمک های دولت آغاز خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، برای ترمیم و بازگشایی جاده های خسارت دیده از سیلاب جنوب استان کرمان ، ماشین آلات راهداری از استان های معین به مناطق آسیب دیده اعزام می شوند . 

خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در جنوب استان کرمان و روند بازگشایی و ترمیم جاده های آسیب دیده اظهار داشت : ماشین آلات راهداری از استان یزد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان برای ترمیم و بازگشایی جاده های خسارت دیده از سیلاب جنوب استان کرمان به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شدند . 

وی خسارات سیل به جاده های جنوب کرمان به ویژه محور رودبار به ایرانشهر را سنگین ارزیابی کرد و گفت : سیلاب ۱۶۰ میلیارد تومان خسارت به راه و تاسیسات راه ها در جنوب کرمان وارد کرده است .

مقبلی با بیان این که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای کمک به بازسازی و ترمیم جاده های خسارت دیده از سیل در جنوب کرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد ، افزود : مجموعه سازمان با تمام توان کمک خواهد کرد تا از حجم خسارت ها در جنوب استان کرمان کاسته شود . 

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد : با پیگیری های صورت گرفته چندین دستگاه تریلر مورد نیاز برای ایجاد پل های موقت در حال اعزام به مناطق جنوبی استان کرمان هستند .

مقبلی ضمن تقدیر از حضور به موقع مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بحران سیل اخیر گفت : با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان و کمک های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به زودی محورهای خسارت دیده به حالت عادی بازخواهد گشت و عملیات ترمیم و بازسازی جاده ها ، پل ها و آبنماها با تامین اعتبار مورد نیاز در سازمان وکمک های دولت آغاز خواهد شد .

گفتنی است سیلاب روزهای گذشته به ۸۷ کیلومتر از جاده های ارتباطی جنوب کرمان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرده است ، تخریب ۵۵ آبنما ، پنج پل بزرگ از ۲ تا ۸ دهانه و آسیب ۱۸ پل از یک متر تا ۲متر از جمله خسارت های سیلاب اخیر به جاده های جنوب استان کرمان بوده است.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ تعداد ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی از جمله گریدر ، لودر ، سنگ شکن ، کامیون و....با صرف اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ...

|

برای افزایش توان راهداری زمستانی ۸ دستگاه تجهیزات نمک پاش به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و ۴ دستگاه بیل برفروبی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال خریداری شده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران