در حال بارگذاری ...

کتاب راه خوب

 

نام کتاب : راه خوب (آسفالت و خرابی آن)

 

پیش گفتار

 

مقدمه داشتن راه خوب در ابتدا آن است که لزوم احداث آن کارشناسی و با توجه به وجود آن در طرح جامع ، نسبت به مطالعه و احداث آن اقدام شود .
در طراحی آن همه جوانب امر در نظر گرفته و با مهندسی ارزش اقتصادی ترین طرح تهیه و به ماندگاری آن توجه الزم شده باشد .
در طرحی که ابنیه فنی مطالعه دقیق و مناسب ترین ابنیه احداث شده باشد اولین موضوع خاکریزی هاست که باید هم خاک مناسب باشد هم کوبیدگی آن ولی با توجه به نقش اثرگذار روسازی راه و سایر پارامترهای مربوط به ماندگاری آن در کتاب بیان می شود .

 

نویسنده :  مهندس علی آزاد - دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی ایران

 

برای دانلود کتاب به فایل های ضمیمه مراجعه نمایید و فایل مربوطه را دانلود کنید .




مطالب مرتبط

مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آسفالت ریزی ۵۲۲ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی ...

|

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

|

با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

|

با عملکرد امسال بیش از ٨ هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده‌های روستایی نیز ادامه دارد .

|

نظرات کاربران