در حال بارگذاری ...
  • رانش کوه در منطقه ۴ آزادراه تهران - شمال بوده است

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل روابط عمومی شرکت ساخت و‌ توسعه اخبار منتشر شده در رابطه با رانش در منطقه یک آزادراه تهران - شمال را کذب دانست و گفت : رانش کوه در منطقه ۴ این آزادراه که حدفاصل مرزن آباد تا چالوس است رخ داده که از سال ۱۳۹۲ افتتاح و زیرعبور قرار دارد .

    وحید تشکری ضمن اعلام این خبر افزود : خادمی ، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با هیچ رسانه ای در رابطه با ریزش در آزادراه تهران - شمال گفتگو نداشته اند و اخبار منتشر شده حاشیه سازی های رسانه ای محسوب می شود .

    مدیرکل روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه یادآور شد : کارشناسان شرکت آزادراه به عنوان بهره بردار و مسئول نگهداری و مهندسین مشاور ذیربط از محدوده لغزشی بازدید و از فردا با استقرار اکیپ های عملیاتی کار پاکسازی و تثبیت محل شروع خواهد شد .

    وی همچنین وضعیت عبور از منطقه یک آزادراه تهران-شمال حدفاصل تهران تا شهرستانک را که اوایل اسفندماه افتتاح شد را عادی اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    ایستگاه با مساحت ۱.۰۹۷ متر مربع در زمینی به مساحت ۵.۵ هکتار احداث شده که ترمینال مسافری آن ۴۰۰ متر مربع است و در آن حدود ۵۵ هزار متر مربع محوطه سازی صورت گرفته است .

    |

    در مجموع با توجه به توپوگرافی خاص منطقه بهره برداری از این بزرگراه علاوه بر افزایش ایمنی ، موجب ساماندهی ترافیک در منطقه نیز می شود . تسهیل تردد ، افزایش ایمنی ، رونق اقتصادی منطقه ، اتصال منطقه عسلویه به شمال استان فارس و مرکز ایران ، کاهش میزان مصرف سوخت ، زمان و هزینه به ...

    |

    هم‌اکنون این پروژه پیشرفت خوبی دارد و تلاش بر آن است در زمان بندی پیش بینی شده ، تکمیل و با حضور رئیس جمهور بهره‌برداری شود . این پروژه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پروژه‌های ریلی کشور است که کریدور شمال - جنوب را در شاخه میانی دریا خزر به دریای عمان و خلیج فارس متصل می‌کند .

    |

    برای اتمام کل محور ، بررسی لازم را انجام داده و کارهای باقیمانده را مانند اجرای ابنیه‌ها ، نقشه برداری ، معارضین ، تقاطع‌های موجود و … برای برنامه ریزی و اتمام عملیات اجرایی این محور انجام شود .

    |

    دولت روسیه یک شرکت برای اجرای پروژه معرفی معرفی کرده و ایران نیز برای نهایی کردن مباحث طراحی و فنی و همچنین برآورد قیمت‌ها و به توافق رسیدن دو کشور در خصوص آن‌ها ، ۶ ماه به روسیه فرصت داده است .

    |

    نظرات کاربران