در حال بارگذاری ...

معافیت متصدیان ترانزیت از پرداخت هزینه دیرکرد کانتینر با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی ، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ، تمامی کانتینر‌های پر و خالی متوقف در مرزهای بین المللی را از پرداخت هزینه دیرکرد معاف کرد .

شهرام آدم نژاد ، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد : با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی ، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به‌منظور جلوگیری از اثرات سوء اقتصادی شیوع ویروس کرونا و کاهش زیان‌های دست‌اندرکاران امر ترانزیت کشور که بدلیل انسداد مرزهای بین‌المللی با توقف کامیون‌های حامل کالاهای ترانزیت خارجی مواجه شده اند ، حسب وظایف ملی ، اجتماعی و حرفه‌ای خود تصمیم گرفت، کلیه کانتینرهای پر و خالی مرتبط را که ضوابط اجرایی آن متعاقباً و رسما به استحضار خواهد رسید از پرداخت هزینه دیر کرد کانتینر معاف کند .




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

|

برنامه داریم تا در سال ۲۰۲۴ حمل بار از کریدور شمال - جنوب در شاخه شرقی و خاک قزاقستان را افزایش دهیم . همکاری و برنامه‌های ایران و روسیه نه فقط برای منطقه ، بلکه برای سیاست‌های حمل‌ونقلی دنیا دارای اهمیت است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در اختتامیه همایش اقتصاد دریامحور خواستار رسیدگی به ماده هجده تامین ...

|

         

|

نظرات کاربران