در حال بارگذاری ...

بازگرداندن مسافران ایرانی از دبی با انجام دو پرواز فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی کیش

پروازهای فوق العاده شرکت های هواپیمایی ایرانی از مبدا ایران به دبی بدون مسافر بوده و این پروازها از طریق فرودگاه بین المللی آل مکتوم صورت می‌گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پس از تعلیق مجوز پرواز کلیه شرکت های هواپیمایی ایرانی به امارات متحده عربی و بروز مشکلات فراوان برای هموطنان در امارات و عدم امکان بازگشت به کشور ، پس از رایزنی های صورت گرفته توسط سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت امور خارجه ؛ شرکت های هواپیمایی کیش ، ماهان و ایران ایر موفق به دریافت مجوز جهت پرواز به دبی و بازگرداندن هموطنان به کشور شدند .

شرکت هواپیمایی کیش با دریافت مجوز پروازی به کشور امارات و هماهنگی های صورت گرفته ، در طی ۴۸ ساعت گذشته دو پرواز از جزیره کیش به فرودگاه آل مکتوم دبی برقرار و هموطنان را به جزیره کیش منتقل کرده است .

پروازهای فوق العاده شرکت های هواپیمایی ایرانی از مبدا ایران به دبی بدون مسافر بوده و این پروازها از طریق فرودگاه بین المللی آل مکتوم صورت می‌گیرد .

گفتی است در صورت اخذ مجوزهای پروازی بیشتر ، شرکت هواپیمایی کیش اقدام به برقراری پروازهای دیگر جهت بازگشت هموطنان به کشور خواهد نمود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

         

|

مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

|

نظرات کاربران