در حال بارگذاری ...
  • اعلام ممنوعیت ورود تمام اتباع چین به کشور

    اکنون تمام مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین‌های حرارتی کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می‌شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد که بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است .

    علی کاشانی حیدری اظهار کرد : با اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور ، به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های مستقر در این مجموعه ، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد . بر اساس مصوبات این ستاد ، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان ، ترمینال‌ها ، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرودگاه نیز آغاز شد و این عملیات به صورت مداوم در جریان است .

    کاشانی حیدری افزود : اکنون تمام مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین‌های حرارتی کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می‌شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند . همچنین بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است .

    مدیرکل دفتر ارتباطات ، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : آموزش کارکنان بخش‌های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری جهت استفاده کارکنان ، عملیات ضدعفونی ساختمان‌ها نیز به صورت مرتب انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    نظرات کاربران