در حال بارگذاری ...
  • بازگشایی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال برای عبور مردم از صبح فردا

    اگر محور کندوان بسته باشد ، قطعا عبور از آزادراه هم معنایی ندارد چون انتهای منطقه یک به شهرستانک متصل می‌شود و اگر مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند ، اما به هر حال ما از صبح فردا مسیر را برای عبور خودروها باز می‌کنیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال از صبح فردا برای عبور مردم باز می‌شود ، گفت : ما مسیر آزادراه را باز می‌کنیم و اگر در محور کندوان انسدادی نداشته باشیم ، ان‌شاءالله تردد انجام می‌شود .

    خیرالله خادمی با اشاره به افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط رئیس جمهور در روز گذشته اظهار داشت : از روز آینده هشتم اسفند و از اول صبح منطقه یک آزادراه برای عبور مردم باز می‌شود . از شب گذشته محور چالوس به علت بارش برف مسدود شده بود و پیش‌بینی می‌کنیم امروز بازگشایی شود . به هر حال اگر محور کندوان بسته باشد ، قطعا عبور از آزادراه هم معنایی ندارد چون انتهای منطقه یک به شهرستانک متصل می‌شود و اگر مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند ، اما به هر حال ما از صبح فردا مسیر را برای عبور خودروها باز می‌کنیم .

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود : نگهداری منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود که از شب گذشته به علت بارش برف عملیات برف‌روبی را از طریق ادوات و ماشین‌آلات راهداری در این مسیر انجام دادند . همچنین تمهیداتی در مورد جلوگیری از ریزش بهمن داشتند . پلیس راه ، اورژانس ، هلال احمر ، ارگان‌های امدادی و سایر ارگان‌های متولی جاده از فردا در منطقه یک آزادراه مستقر هستند .

    خادمی با بیان اینکه قیمت عوارضی آزادراه تهران ـ شمال طبق گفته رئیس‌جمهور برای ایام غیرپیک و برای سواری‌ها ۲۰ هزار تومان و در ایام پیک برای سواری‌ها ۳۰ هزار تومان خواهد بود ، دریافت عوارض به صورت ETC و الکترونیک است و خودروها نیازی به توقف ندارند .




    مطالب مرتبط

    تکمیل و بهره برداری از راه آهن یزد - اقلید تا پایان سال جاری

    تکمیل و بهره برداری از راه آهن یزد - اقلید تا پایان سال جاری

    با افتتاح این خط آهن اتفاق مهم دیگری در عرصه ریلی کشور نهایی خواهد شد و مرکز کشور نیز به شبکه ریلی متصل می شود که با توجه به قرار گرفتن تعداد زیادی از معادن مهم ایران در این منطقه پیش بینی می‌شود که با افتتاح این مسیر ترانزیت کالا و مسافر در این بخش از کشور توسعه فراوانی یابد .

    |

    دلایل عدم موافقت سرمایه‌گذاران آزادراهی با عوارض الکترونیکی

    دلایل عدم موافقت سرمایه‌گذاران آزادراهی با عوارض الکترونیکی

    اولین مشکل اخذ عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی، فرهنگ‌سازی است و ضرورت دارد ، پلیس با افراد خاطی برخورد داشته باشد و در کنار جریمه کردن راننده‌های خاطی، نسبت به توقیف خودروهایی که مالکان آنها اهتمامی برای پرداخت عوارض ندارند، اقدام کند.

    |

    نظرات کاربران