در حال بارگذاری ...
  • انجام ضدعفونی و کنترل‌های بهداشتی دائمی در قطارها و اقلام مصرفی شرکت رجا

    مجموعه رجا و خادمان مردم در قطارها در نخستین روزهای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامتی و آرامش مسافران در سفر با قطار ، عملیات مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها را در کلیه مبادی و مقاصد به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها ، در دستور کار قرار داد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به هموطنان گرامی اطمینان داد قطارها و تمامی اقلام مصرفی و ... در آنها دائم ضد عفونی و کنترل‌های بهداشتی می‌شوند .

    مدیرعامل شرکت رجا به اهم اقدامات و تمهیدات گسترده این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا در قطارها که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده بود اشاره کرد و گفت : با توجه به تأکید رئیس محترم جمهوری مبنی بر ادامه تمامی فعالیت‌های جاری کشور به خصوص از روز شنبه ، این شرکت همانند اقدامات قبل ، تمامی کنترل‌ها و مراحل ضدعفونی کردن قطارها را به طور جدی دنبال می‌کند .

    محمد رجبی از هم‌وطنانی که بلیت قطار را خریداری کرده‌اند و مشکوک به ویروس کرونا هستند تقاضا کرد ، بلیت‌های خود را طبق اطلاعیه‌ای که راه‌آهن ج.ا.ا منتشر کرده استرداد کرده یا به تعویق بیندازند تا سایر مسافران قطارها با امنیت خاطر با قطارها سفر کرده و به امور جاری زندگی خود بپردازند .  

    وی خاطرنشان کرد : مجموعه رجا و خادمان مردم در قطارها در نخستین روزهای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامتی و آرامش مسافران در سفر با قطار ، عملیات مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها را در کلیه مبادی و مقاصد به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها ، در دستور کار قرار داد . استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی شده ، ضمن اینکه ژل‌های ضدعفونی و ضد عفونی شدن تمامی اجسام و ظروف آشپزی و استفاده از ظروف یکبار مصرف در توزیع غذا مورد تأکید ویژه قرتار گرفته است .

    رجبی به توزیع بروشور ، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس اشاره کرد و گفت : هموطنان از ضدعفونی بودن و بهداشتی بودن محیط قطارها اطمینان داشته باشند و خودشان هم در سفر با قطار نکات ایمنی را به طور جدی رعایت کنند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران