در حال بارگذاری ...

آسفالت ۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سربیشه در قالب طرح ملی ابرار

از مجموع ۲۲ کیلومتر راه های روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به میزان ۱۳ کیلومتر آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید که از جمله راه های روستاهای ملا عباس حسینی به طول ٥ کیلومتر ، کیدشت به طول ٥ کیلومتر و محمدصباغ به طول ۳ کیلومتراز راه آسفالته روستایی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه گفت : آسفالت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در سطح این شهرستان در قالب اجرای طرح ملی ابرار در حال اجرا است .

سعید سارانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در حال حاضر ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سربیشه در قالب طرح ملی ابرار در حال اجرا است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه با تاکید بر اینکه روژه‌های طرح ملی ابرار شهرستان سربیشه در نقاط مختلف و براساس اولویت‌ اجرا می شود ، گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های پنجگانه ابرار شهرستان سربیشه ۶۰ درصد است .

وی ادامه داد : از مجموع ۲۲ کیلومتر راه های روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به میزان ۱۳ کیلومتر آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید که از جمله راه های روستاهای ملا عباس حسینی به طول ٥ کیلومتر ، کیدشت به طول ٥ کیلومتر و محمدصباغ به طول ۳ کیلومتراز راه آسفالته روستایی است . عملیات زیرسازی (علیات خاکی) این پروژه به صورت امانی توسط دستگاهای این اداره اجرا شده و جهت اجرای عملیات ابنیه فنی و آسفالت آن از اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه در پایان گفت : اتصال روستاها با احداث و بهسازی راه های روستایی جدید و کاهش مسافت ، علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آنها ، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستاها را فراهم می کند .




مطالب مرتبط

بیشترین حجم عملیات انجام گرفته در پروژه های دهه فجر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط به بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، لکه گیری راه های اصلی و شریانی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان است .

|

از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ کیلومتر روشنایی طولی و تعداد ۵ تقاطع روشنایی نقطه ای در محورهای استان اجرا شده است . ۱۵۴ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان توسط راهداران حفظ و نگهداری می شود .

|

همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک‌هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند .

|

راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم .

|

با عملکرد امسال بیش از ٨ هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده‌های روستایی نیز ادامه دارد .

|

نظرات کاربران