در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات آسفالت ۲۵۱ کیلومتر راه روستایی در استان خوزستان

امسال حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی به آسفالت رسیده و یک هزار کیلومتر دیگر نیز در حال احداث می باشد . نهضت ساخت و توسعه راه ها نهضتی زنده و فعال است‌ که همچنان ادامه خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۶ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید .

در سفر دو روزه محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی و عبدالهاشم حسن نیا ، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای به استان خوزستان ، ۶ پروژه شامل بهره برداری از ۷۵ دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ، ۴۰ دوربین نظارت تصویری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان ، ۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان ، ۳ پاسگاه پلیس راه ۹ میلیارد تومان ، روکش آسفالت شامل ۱۸۱ کیلومتر روکش ، ۶۵ کیلومتر چیپسیل ، ۹۵۰ کیلومتر فوگسیل با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

همچنین در این سفر عملیات آسفالت ۲۵۱ کیلومتر راه روستایی در استان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان آغاز شد .

بر أساس این گزارش وزیر راه و شهرسازی از نصب ۲ هزار دوربین‌ثبت تخلفات در کشور خبر داد .

محمد اسلامی در مراسم افتتاح ۶ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان که شامگاه ۳اسفندماه در محور اهواز - شادگان برگزار شد ، اظهار کرد : راه ، بخش مهمی از زندگی مردم است و وظیفه داریم‌ تا راه ها را با کیفیت حداکثری ایمن بسازیم و از آنها نگهداری کنیم .

وی با اشاره به وجود ۲۲۰ هزار کیلومتر راه در کشور تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون ۷۲۳ کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شد که بخش اعظمی از این اقدامات مربوط به نقاط حادثه خیز بوده است تا نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف اقدام شود .

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در بحث راه روستایی عنوان‌ کرد : امسال حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی به آسفالت رسیده و یک هزار کیلومتر دیگر نیز در حال احداث می باشد . نهضت ساخت و توسعه راه ها نهضتی زنده و فعال است‌ که همچنان ادامه خواهد داشت .

این گزارش حاکی است که با توجه به نصب ۲ هزار دوربین‌ ثبت تخلفات در کشور  باید ۱۰۰ دوربین براساس برنامه‌ در خوزستان نصب شود .

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام‌گرفته در خوزستان گفت : بهسازی ، نوسازی و گسترش ظرفیت عبور و مرور امن و ایمن یک مساله است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم تا رضایت مردم را بدست ببیاوریم . با توجه به نزدیکی ایام عید و افزایش حجم سفرها ، اقداماتی لازم است که باید در راستای کاهش حوادث اجرایی شوند . این اقدامات باید انجام شود تا شاهد کمترین تلفات و تصادفات باشیم .




مطالب مرتبط

راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی ، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ، خط‌کشی راه‌های آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... ...

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

نظرات کاربران