در حال بارگذاری ...

آغاز احداث ساختمان ایرتاکسی در فرودگاه امام خمینی (ره) توسط شرکت هواپیمایی پویا

شرکت هواپیمایی پویا در حال حاضر دارای ۶ فروند هواپیما از نوع آنتونف ، ایلوشین ، امبرائر و چلنجر است که از این دو تعداد دو فروند هواپیما در زمینه آمبولانس هوایی ، یک فروند در زمینه اطفای حریق و یک فروند چلنجر در زمینه ایرتاکسی فعال است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، احداث ساختمان ایرتاکسی توسط شرکت هواپیمایی پویا در فرودگاه امام خمینی (ره) کلید خورد .

شرکت هواپیمایی پویا با هدف احداث و راه اندازی ایرتاکسی ، پشتیبانی تعمیراتی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه هوانوردی و ارائه خدمات پروازی به اقشار مختلف جامعه و صنعت ، احداث ساختمان ایرتاکسی در فرودگاه امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار داد و روز گذشته با تحویل زمینی به مساحت  تقریبی ۶۰ هزار متر مربع در محوطه فرودگاهی مذکور این مهم کلید خورد .

براساس این گزارش ، شرکت هواپیمایی پویا در حال حاضر دارای ۶ فروند هواپیما از نوع آنتونف ، ایلوشین ، امبرائر و چلنجر است که از این دو تعداد دو فروند هواپیما در زمینه آمبولانس هوایی ، یک فروند در زمینه اطفای حریق و یک فروند چلنجر در زمینه ایرتاکسی فعال است .

گفتنی است ؛ در این مراسم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویا حضور داشتند و مهدی کربلایی به ایراد سخنرانی پرداخت و بسط و گسترش تکنولوژی و توسعه صنعت با توجه به توان داخلی را نزدیک ترین مسیر مقاومت و آغاز احداث ساختمان ایرتاکسی را حرکتی مثبت و لزوم حمایت از این پروژه را تا به رسیدن به سرانجام نهایی شایسته و رضایتمند دانست .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

         

|

نظرات کاربران