در حال بارگذاری ...

برقراری پروازهای مسافری و هلیکوپتری در فرودگاه رشت

با تلاش عوامل فرودگاه و برف و یخ زدایی این فرودگاه ، مشکلی از نظر اعزام و پذیرش پروازهای مسافری در این فرودگاه وجود ندارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با تلاش عوامل فرودگاه سردار جنگل رشت ، با وجود بارش سنگین برف ، مشکلی در اعزام و پذیرش پروازهای مسافری و هلیکوپتری در فرودگاه رشت وجود ندارد .

‌رضا جعفر‌زاده اظهار داشت : با وجود بارش برف فراوان در چند روز اخیر در استان گیلان ، مشکلی برای پروازهای رشت ‌وجود ندارد و‌ در فرودگاه سردار جنگل رشت ، امکان برقراری پروازهای مسافری و هلیکوپتری و امدادی فراهم است . باند فرودگاه سردار جنگل رشت‌ آماده پذیرش پروازهای مسافری و هلیکوپتری است و با وجود بارش برف سنگین مشکلی در فرودگاه نداریم و باند فرودگاه آماده است .

وی ادامه داد : با تلاش عوامل فرودگاه و برف و یخ زدایی این فرودگاه ، مشکلی از نظر اعزام و پذیرش پروازهای مسافری در این فرودگاه وجود ندارد . روز گذشته پرواز مسافری رشت - مشهد از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شد و امروز نیز پرواز اصفهان - رشت انجام می‌شود .

در چند روز اخیر و خصوصاً روز بیست و یکم بهمن‌ماه در استان گیلان بارش سنگین برف داشتیم که این بارش برف تا ۱۱۰ سانتیمتر هم رسید و در کنار گرفتار کردن خودروها در برخی جاده‌های این استان ، در برخی از شهرستان‌‌‌ها ‌به قطعی برق نیز منجر شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

نظرات کاربران