در حال بارگذاری ...
  • آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای گسترش همکاری با شرکت های هواپیمایی

    پهنه هوانوردی ، هسته اصلی توسعه شهر فرودگاهی است و زمینه همکاری در این پهنه با شرکت های هواپیمایی فراهم است و آمادگی داریم تا همکاری خود را با تمامی شرکت های هواپیمایی بیش از پیش گسترش دهیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مراسم آغاز پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه امام (ره) برگزار شد .

    محمد مهدی کربلایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل اظهار داشت : ظرفیت های قانونی در نظر گرفته شده برای شهر فرودگاهی ، بستری مناسب برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است .

    وی ادامه داد : ظرفیت جابجایی مسافر در شهر فرودگاهی که متشکل از فرودگاه بین المللی امام (ره) ، منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است با اجرای فازهای طرح جامع توسعه این مجموعه به بیش از ٩٠ میلیون نفر در سال خواهد رسید . پهنه هوانوردی ، هسته اصلی توسعه شهر فرودگاهی است و زمینه همکاری در این پهنه با شرکت های هواپیمایی فراهم است و آمادگی داریم تا همکاری خود را با تمامی شرکت های هواپیمایی بیش از پیش گسترش دهیم .

    کربلایی بیان داشت : همکاری دو طرفه شهر فرودگاهی با شرکت های هواپیمایی علاوه بر توسعه پهنه هوانوردی این مجموعه ، موجب رونق و سودآوری ایرلاین ها نیز می شود و در نهایت به توسعه صنعت گردشگری کشور و کمک به اقتصاد ملی منتهی خواهد شد .

    در ادامه رضا حیدری مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر اظهار داشت : در حال برنامه ریزی برای توسعه این شرکت هستیم و در همین راستا پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیما به وسعت ١٦ هزار متر مربع را در فرودگاه امام (ره) آغاز خواهیم کرد .

    وی ادامه داد : بر اساس آمارهای سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمایی قشم ایر رتبه سوم را در بین ایرلاین داخلی از لحاظ جابجایی مسافر در فرودگاه امام (ره) کسب کرده و با توجه به گستردگی فعالیت هواپیمایی قشم ایر در این فرودگاه ، ساخت آشیانه را در دستور کار قرار دادیم .

    حیدری همچنین از معاونت امور اقتصادی و سرمایه گذاری و معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای تسریع در امر آغاز پروژه ساخت آشیانه هواپیمایی قشم ایر در این مجموعه تقدیر و تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    تا این لحظه پیشنهادات سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری در این پهنه لجستیکی داریم و از طرفی مجموع درخواست‌های سرمایه‌گذاری در کل منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) به رقمی بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که بخشی از آن در پهنه‌های لجستیکی همچون پوشاک ، ...

    |

    نظرات کاربران