در حال بارگذاری ...

آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای گسترش همکاری با شرکت های هواپیمایی

پهنه هوانوردی ، هسته اصلی توسعه شهر فرودگاهی است و زمینه همکاری در این پهنه با شرکت های هواپیمایی فراهم است و آمادگی داریم تا همکاری خود را با تمامی شرکت های هواپیمایی بیش از پیش گسترش دهیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مراسم آغاز پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه امام (ره) برگزار شد .

محمد مهدی کربلایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل اظهار داشت : ظرفیت های قانونی در نظر گرفته شده برای شهر فرودگاهی ، بستری مناسب برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است .

وی ادامه داد : ظرفیت جابجایی مسافر در شهر فرودگاهی که متشکل از فرودگاه بین المللی امام (ره) ، منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است با اجرای فازهای طرح جامع توسعه این مجموعه به بیش از ٩٠ میلیون نفر در سال خواهد رسید . پهنه هوانوردی ، هسته اصلی توسعه شهر فرودگاهی است و زمینه همکاری در این پهنه با شرکت های هواپیمایی فراهم است و آمادگی داریم تا همکاری خود را با تمامی شرکت های هواپیمایی بیش از پیش گسترش دهیم .

کربلایی بیان داشت : همکاری دو طرفه شهر فرودگاهی با شرکت های هواپیمایی علاوه بر توسعه پهنه هوانوردی این مجموعه ، موجب رونق و سودآوری ایرلاین ها نیز می شود و در نهایت به توسعه صنعت گردشگری کشور و کمک به اقتصاد ملی منتهی خواهد شد .

در ادامه رضا حیدری مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر اظهار داشت : در حال برنامه ریزی برای توسعه این شرکت هستیم و در همین راستا پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیما به وسعت ١٦ هزار متر مربع را در فرودگاه امام (ره) آغاز خواهیم کرد .

وی ادامه داد : بر اساس آمارهای سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمایی قشم ایر رتبه سوم را در بین ایرلاین داخلی از لحاظ جابجایی مسافر در فرودگاه امام (ره) کسب کرده و با توجه به گستردگی فعالیت هواپیمایی قشم ایر در این فرودگاه ، ساخت آشیانه را در دستور کار قرار دادیم .

حیدری همچنین از معاونت امور اقتصادی و سرمایه گذاری و معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای تسریع در امر آغاز پروژه ساخت آشیانه هواپیمایی قشم ایر در این مجموعه تقدیر و تشکر کرد .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

نظرات کاربران