در حال بارگذاری ...

افزایش تعداد و ظرفیت پروازها با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر

با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر تعداد و ظرفیت پروازها بیشتر می شود تا فرودگاه رامسر به سهم خود برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت گردشگری در استان مازندران دست یابد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه رامسر گفت : با بهره برداری از باند جدید تعداد و ظرفیت پروازها بیشتر می شود تا فرودگاه رامسر به سهم خود برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت گردشگری در استان مازندران دست یابد . 

محمد اسلامی در بازدید از فرودگاه رامسر گفت : باند جدید این فرودگاه از نظر افزایش و ایمنی پروازها تغییرات و نیازمندی هایی داشت که باید همزمان توسعه و برای رفع موانع اقدام می شد . در اطراف باند جدید فرودگاه رامسر به موانعی وجود داشت که طبق توافقات صورت گرفته رفع شدند . با توسعه ترمینال در فرودگاه رامسر پذیرش پروازهای خارجی انجام خواهد شد .

اسلامی با اشاره به اینکه با توسعه فرودگاه ، رامسر قطب گردشگری بین المللی می شود خاطرنشان کرد : با پیگیری های صورت گرفته ، توسعه فرودگاه پیشرفت خوبی داشته و نتایج آن بصورت تجمیعی پدیدار شده و زودتر در مدار قرار می گیرد . باند جدید فرودگاه رامسر در روزهای آتی افتتاح می شود .

وزیر راه و شهرسازی گفت : با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر تعداد و ظرفیت پروازها بیشتر می شود تا فرودگاه رامسر به سهم خود برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت گردشگری در استان مازندران دست یابد .

اسلامی افزود : فرودگاه رامسر مشکل اعتباری ندارد و برنامه ها با منابع مالی کافی پیش بینی شده و با آزاد شدن تملک اراضی توسط رییس سازمان برنامه و بودجه و با تمهیداتی که از منابع داخلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پیش بینی شده ، مشکلات اعتباری وجود نخواهد داشت .

وی درباره راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه و پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر افزود : با راه اندازی ترمینال امکانات ویزای فرودگاهی نیز صادر خواهد شد .




مطالب مرتبط

تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد .

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

نظرات کاربران