در حال بارگذاری ...
  • آغاز عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال

    در طول این ۵ سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانه ­روز در این پروژه فعالیت کردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد : با دستور رییس جمهور محترم ، از ساعت ۱۲ ظهر امروز ، عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال آغاز می شود .

    خیراله خادمی که از صبح امروز برای نظارت بر عبور آزمایشی از آزادراه تهران - شمال در این پروژه حضور دارد ، از تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت آمادگی کامل پروژه برای افتتاح خبر داد و گفت : بر اساس دستور مهندس اسلامی بایست تا ۳۰ بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماده شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران - شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت . این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر ، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهره‌برداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفند ماه خواهد بود .

    خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت : آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم رامطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند .

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد : بایست این مسئله را در نظر داشته باشید که ۸۰ درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران - شمال از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام شده ؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه ۱۹ سال گذشته کار شده است . در طول این ۵ سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانه ­روز در این پروژه فعالیت کردند .




    مطالب مرتبط

    عبور پروژه کریدور بزرگراه جنوب کشور از داخل دریا در محور بندر خمیر - بندر لنگه

    عبور پروژه کریدور بزرگراه جنوب کشور از داخل دریا در محور بندر خمیر - بندر لنگه

    نوار ساحلی بزرگراهی جنوب کشور به طول ۱۸۵۰ کیلومتر است که ۱۰۵۴ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است و از این میزان ۲۵۰ کیلومتر به صورت بهسازی محور موجود و مابقی احداث باند دوم است و ۶۵۶ کیلومتر در حال اجرا و ۱۴۰ کیلومتر در دست مطالعه و مناقصه قرار دارد .

    |

    تاکید بر تکمیل پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان توسط سرمایه‌گذار چینی

    تاکید بر تکمیل پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان توسط سرمایه‌گذار چینی

    در خصوص موضوع مالی پروژه مقرر شد تا تمهیدات لازم برای تسهیل در مراودات مالی و همچنین فعال‌سازی مابقی LC نیز انجام شود . سرمایه‌گذار چینی این پروژه نیز اعلام کرد با تمام قدرت روند اجرای پروژه را سرعت می‌دهد و مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد .

    |

    نظرات کاربران