در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری در چابهار

انبار ترانزیت ۱۰هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ ۳ فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری در چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی در بندر چابهار آغاز و افتتاح می شود .

بهروز آقایی درباره پروژه های جدید دریایی و بندری چابهار ، اظهار داشت : بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ارزش ۴ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۰۰۲ نفر از برنامه های بندر چابهار در دهه فجر است . آغاز عملیات احداث مخازن ذخیره سازی گاز مایع LPG به روش B.O.T با سرمایه گذاری هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۴۵نفر و عملیات ساخت ۲ باب مخازن نگهداری فرآورده های نفتی به روش B.O.T با هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۲۴۰ شغل از جمله این پروژه هاست .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه رادیویی سواحل استان در باند VHF با ایجاد ۶۰ فرصت اشتغال اظهار کرد : با اتمام این پروژه پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناورها تکمیل می شود .

آقایی از آغاز عملیات اجرایی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری و شبکه آبیاری قطره ای بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر با اشتغال ۹۵ نفر خبر داد و اضافه کرد : انبار ترانزیت ۱۰هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ ۳ فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می رسد .

آقایی ، بهره برداری از قایق ویژه گشت دریایی یگان حفاظت سواحل چابهار ، خرید ، حمل و تحویل ۶ فروند بویه و علائم کمک ناوبری ، تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل های ساحلی ، راه اندازی ۴ دستگاه دیزل ژنراتور پورتابل ، افتتاح راه بندهای امنیتی بندر شهید بهشتی را از دیگر پرژوه های دریایی و بندری سیستان و بلوچستان در دهه فجر اعلام کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست خبری که روز سه شنبه با حضور اصحاب رسانه و اعضای هیات عامل برگزار شد ...

|

شرکت هندی فقط در بخشی از فعالیت‌های تخلیه و بارگیری و انبارش کالا با بندر چابهار همکاری خواهد داشت و مدیریت اسکله‌ها و ورود و خروج کشتی‌ها همه با سازمان بنادر و اداره‌ ‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواهد بود . هندی‌های با وارد کردن تجهیزات ، از ظرفیت‌های ایجاد ...

|

در سواحل مکران ۶۱ سازه دریایی ، شامل ۵ سازه بنادر تجاری ، ۳۱ بندر صیادی ، ۷ بندر صنعتی ، ۸ بندر نظامی ، ۷ سازه تأسیساتی ، ۲ مجموعه گردشگری و ۱ مجموعه نفتی وجود دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

نظرات کاربران