در حال بارگذاری ...
  • بهره بردارى ١٠٠ درصدى از مرحله اول طرح ابرار در استان فارس

    مرحله اول طرح ابرار در شهریور ابلاغ و با امکانات و تجهیزات راهداری با اعتبار ۲۰ میلیاردتومان اجرا شد و به بهره برداری رسید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت : ٥٤ کیلومتر راه روستایى اولویت دار در ١١ روستاى حوزه استحفاضى اداره کل استان با جمعیتی بالغ بر ٢٠ خانوار بهره بردارى شد .

    باقرى فرد در خصوص جزییات بهره بردارى همزمان از ٥٤ کیلومتر طرح ملى ابرار (اقدام براى راه هاى اولویت دار روستایى) که امروز در سفر وزیر راه و شهرسازى به استان فارس بهره بردارى شد، توضیحاتى ارایه کرد . ٥٤ کیلومتر راه روستایى اولویت دار در ١١ روستاى حوزه استحفاضى اداره کل راه و شهرسازى لارستان با جمعیتی بالغ بر ٢٠ خانوار بهره بردارى شد .

    باقرى فرد ادامه داد : مرحله اول طرح ابرار در شهریور ابلاغ و با امکانات و تجهیزات راهداری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا شد و به بهره برداری رسید . مرحله دوم طرح ابرار استان فارس ۶۸ کیلومتر است که چنانچه تامین اعتبار شود احداث آن مسیرهای روستایی کمتر از یکسال زمان می برد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ گردهمایی راهداران و آیین تجلیل از راهداران نمونه و خانواده راهداران فقید این اداره‌کل که در سالن همایش های این اداره ...

    |

    تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    |

    نظرات کاربران