در حال بارگذاری ...

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه آبادان

به گفته مسئولان منطقه آزاد اروند ، مقرر شد پروژه ترمینال جدید ، سوم خرداد سال آتی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مسئولان شهری از اقدامات صورت گرفته و پروژه های در حال انجام فرودگاه آبادان بازدید کردند .

در این بازدید که رئیس سازمان منطقه آزاد اروند ، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرمانداران شهرهای آبادان و خرمشهر حضور داشتند ، مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از روند پیشرفت پروژه ترمینال جدید و همچنین تسطیح و زیرسازی جاده دسترسی آن ، مراحل پایانی تاسیسات ترمینال ، از جمله استقرار تجهیزات و پارتیشن بندی و همچنین بهسازی کامل ترمینال قدیم دیدن کرد .

در جریان این بازدید

گفتنی است ، پروژه احداث ترمینال جدید با پیشرفت ۷۰ درصدی با پیگیری های مسئولان فرودگاه در حال انجام است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از صادرات ۱۶۱ میلیون دلار از تولیدات منطقه در ۹ ماه گذشته سال جاری خبر داد .

|

از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

|

نظرات کاربران