در حال بارگذاری ...

ایجاد زیرساخت های ارتباطی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری

احداث و اجرای زیرساخت های ارتباطی در قالب حفاری ، لوله گذاری و همچنین اجرای بستر فیبر نوری بین دو بندر و کوی مسکونی بخشی از فعالیت های صورت پذیرفته در این پروژه است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : زیرساخت های ارتباطی همسان و اتصال دو بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری ایجاد می شود .

بهروز آقایی درباره ایجاد زیرساخت های ارتباطی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری ، اظهار داشت : پروژه  اتصال بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری با هدف یکپارچه سازی و ارتقای سیستم های حفاظتی این بندر اجرایی شد .

وی اتصال انواع شبکه های محوطه ها و اماکن بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری شامل اینترانت ، اعلان و اطفای حریق و VHF ، یکپارچه سازی مراکز تلفن ، اتصال درمانگاه کوی مسکونی بندر به شبکه داخلی و کاهش هزینه های ارتباطی را از دیگر اهداف اجرای این پروژه اعلام کرد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اخذ مجوزهای قانونی به منظور اجرای این پروژه اظهار کرد : احداث و اجرای زیرساخت های ارتباطی در قالب حفاری ، لوله گذاری و همچنین اجرای بستر فیبر نوری بین دو بندر و کوی مسکونی بخشی از فعالیت های صورت پذیرفته در این پروژه است .

آقایی با اشاره به برخورداری بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از زیرساخت های مناسب بندری و تجهیزات پیشرفته خاطرنشان کرد : با توجه به موقعیت منحصر بفرد بندر چابهار در منطقه ، همگام با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و رشد صادرات و واردات کالا از طریق این بندر ، توسعه زیرساختی و ارتقا و به روز رسانی سیستم های ارتباطی این بندر استراتژیک نیز با شتاب در دست اجراست .




مطالب مرتبط

شرکت هندی فقط در بخشی از فعالیت‌های تخلیه و بارگیری و انبارش کالا با بندر چابهار همکاری خواهد داشت و مدیریت اسکله‌ها و ورود و خروج کشتی‌ها همه با سازمان بنادر و اداره‌ ‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواهد بود . هندی‌های با وارد کردن تجهیزات ، از ظرفیت‌های ایجاد ...

|

در سواحل مکران ۶۱ سازه دریایی ، شامل ۵ سازه بنادر تجاری ، ۳۱ بندر صیادی ، ۷ بندر صنعتی ، ۸ بندر نظامی ، ۷ سازه تأسیساتی ، ۲ مجموعه گردشگری و ۱ مجموعه نفتی وجود دارد .

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

نظرات کاربران