در حال بارگذاری ...

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه

طبق برنامه ریزی ستاد نوروزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران که از آذرماه سال جاری کار خود را آغاز کرده است ، امسال در مجموع در ایام تعطیلات نوروزی ۵۰۴۰ رام قطار در سراسر کشور در مسیرهای مختلف هموطنان را جابجا خواهند کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین ۹۹ به صورت حضوری و اینترنتی در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه خبر داد .

میرحسن موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود : پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام تعطیلات نوروزی روز ۱۴ بهمن ماه به صورت اینترنتی و روز ۱۵ بهمن ماه به صورت غیر حضوری بدون افزایش قیمت در سراسر کشور انجام خواهد شد .

وی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر یادآور شد : طبق برنامه ریزی ستاد نوروزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران که از آذرماه سال جاری کار خود را آغاز کرده است ، امسال در مجموع در ایام تعطیلات نوروزی ۵۰۴۰ رام قطار در سراسر کشور در مسیرهای مختلف هموطنان را جابجا خواهند کرد .

معاون مسافری شرکت راه آهن اظهار داشت : در روز۱۴ بهمن ماه پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی در سه مرحله به صورت اینترنتی انجام خواهد شد که از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ پیش فروش بلیت تمام مسیرها به غیر از مسیرهای مشهد انجام خواهد شد . پیش فروش بلیت در این روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ در همه مسیرها به مقصد مشهد ، به غیر از تهران انجام خواهد شد و از ساعت ۱۷ نیز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری فقط در مسیر تهران - مشهد و بالعکس خواهد بود .

معاون مسافری شرکت راه آهن با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به صورت حضوری صبح روز ۱۵ بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود ، گفت : در این روز متقاضیان می توانند با مراجعه به آژانس ها و مراکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری نسبت به تهیه بلیت های مورد نیاز خود اقدام کنند . طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار صندلی در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ (۲۱ روز) برای جابجایی هموطنان ظرفیت سازی شده است که نسبت به سال گذشته از نظر تعداد قطارها ، ۷ درصد و نسبت به تعداد صندلی ۵ درصد رشد داشتیم .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک دی تا ۳۰ دی (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

|

نظرات کاربران