در حال بارگذاری ...

تعلیق موقت پروازهای مستقیم میان ایران و چین

برای بازگشت شهروندان ایرانی از چین به کشور ، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در پی شیوع ویروس کرونا ، پروازهای مستقیم بین ایران و چین موقتا تعلیق شد .

رضا جعفرزاده ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین خبر داد و گفت : با تصمیم هیات دولت و به منظور جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور، پروازهای رفت و برگشت بین ایران و چین به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد .

وی ادامه داد : برای بازگشت شهروندان ایرانی از چین به کشور ، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد . تمام اقدامات لازم برای غربالگری مسافران ورودی به کشور و ضد عفونی هواپیماهایی که به چین پرواز داشته‌اند ، در حال انجام است .




مطالب مرتبط

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

|

۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزار صندلی در روز رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

نظرات کاربران