در حال بارگذاری ...

تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است

در حال حاضر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ر‌ه)‌ همکاری بسیار مناسبی با مأموران وزارت بهداشت و درمان و اداره بهداشت مرزی دارند و معاینه مسافران ورودی به کشور به دقت انجام می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که‌ بابت کنترل بیشتر بیماری کرونا ، آیا سازمان هواپیمایی برنامه‌ای برای توقف موقت پرواز‌های چین به ایران دارد ؟ گفت : هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است ، پروازها انجام می‌شود اما کاملا تحت کنترل است .

رضا جعفر‌زاده درباره آخرین وضعیت ‌پروازهای چین و معاینه مسافران ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) در کنترل بیماری کرونا ، اظهار داشت : در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و خصوصاً فرودگاه بین المللی امام خمینی (ر‌ه) مسافران و گروه پروازی به دقت از نطر بیماری کرونا قبل از ورود به سالن ، معاینه می‌شوند .

‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد : در حال حاضر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ر‌ه)‌ همکاری بسیار مناسبی با مأموران وزارت بهداشت و درمان و اداره بهداشت مرزی دارند و معاینه مسافران ورودی به کشور به دقت انجام می‌شود .

جعفرزاده اضافه کرد : معاینه مسافران قبل از ورود به کشور خصوصاً در پروازهای چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد تأکید است که با دقت در حال انجام است ضمن آنکه در حال حاضر ارتباطات مناسبی بین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ر‌ه) و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برقرار است . تاکنون گزارشی مبنی بر انتقال این بیماری (کرونا) به داخل کشور ‌دریافت نکرده‌ایم .




مطالب مرتبط

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

|

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با رویکردی نوین در همسویی با اهداف و سیاست های امنیتی کشور ، با ارتقا و افزایش توان دفاع در تمامی حوزه‌های زیستی ، تروریستی ، سایبری ، شیمیایی و پرتویی ، با ایجاد مدیریت یکپارچه و منسجم با فرماندهی واحد ، مقابله با این تهدیدات را در دستور ...

|

در شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ تمام دنیا اذعان داشتند که بخش هوایی ایران با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد اما هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار با گام‌های بلند در حال ادامه حرکت‌های مؤثر هستند .

|

فرآیند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز ، پروازهای فرودگاه سیرجان از سرگرفته شود .

|

نظرات کاربران