در حال بارگذاری ...
  • بازگشایی محور ماهشهر - سربندر در استان خوزستان

    با بکارگیری تمامی امکانات دستگاه ها از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و استفاده از شن ، بامداد امروز سه شنبه هواپیما از محور یاد شده خارج و در حال حاضر محور ماهشهر _ سربندر برای تردد رانندگان باز است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت : محور ماهشهر - سربندر که صبح روز دوشنبه به دلیل فرود اضطراری هواپیمای مسافربری مسدود شده بود ، بازگشایی شد .

    غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد : صبح روز گذشته هواپیمای تهران _ ماهشهر بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست ، دچار حادثه شده و و در کمربندی ماهشهر - سربندر در نزدیکی پل فرودگاه از باند خارج شد .

    وی افزود : با بکارگیری تمامی امکانات دستگاه ها از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و استفاده از شن ، بامداد امروز سه شنبه هواپیما از محور یاد شده خارج و در حال حاضر محور ماهشهر _ سربندر برای تردد رانندگان باز است .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    نظرات کاربران