در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان

    پیش از این از ۲۰ آبان ۹۸ با ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سرپرست فرودگاه های هرمزگان بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، ابوذر ضیایی به سمت مدیرکل فرودگاه های هرمزگان منصوب شد .

    سیاوش امیرمکری با توجه به توان و تجربیات ضیایی از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‎های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی-امنیتی و دیگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی برنامه ریزی و اقدام کند .

    امیرمکری از مدیرکل جدید فرودگاههای هرمزگان خواسته است که در زمینه توسعه کار تیمی ، افزایش مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ، ضمن تاکید بر شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی و نیز نگهداری اصولی زیرساخت‎های موجود و بهره‎برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‎های فرودگاهی ، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی ، اجتناب از اتلاف منابع ، کاهش هزینه‎ها ، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت اقدام کند .

    برنامه ریزی لازم برای تصویب طرح های میان مدت و بلندمدت فرودگاه بندرعباس و تعامل موثر با واحدهای نظامی و انتظامی به گونه ای که ضمن تسهیل ماموریت نیروهای فوق الذکر امکان گسترش فرودگاه و توسعه پروازهای مسافری و تجاری از مناطق مختلف میسر شود ، دیگر ماموریت های ضیایی است .

    ابوذر ضیائی ، پیش از این از ۲۰ آبان ۹۸ با ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سرپرست فرودگاه های هرمزگان بود .




    نظرات کاربران