در حال بارگذاری ...
  • خروج هواپیمای پرواز تهران - ماهشهر از باند فرودگاه پس از فرود

    هواپیمای پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمای کاسپین بعد از نشستن در باند فرودگاه ماهشهر از باند منحرف و با عبور از فنس های فرودگاه وارد اتوبان – ماهشهر – اهواز شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمای پرواز تهران – ماهشهر بعد از فرود در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد .

    رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با بیان این خبر گفت : هواپیمای تهران - ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ پس از فرود در فرودگاه ماهشهر (لندینگ) از باند خارج می شود . خوشبختانه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسیده است و تمام مسافران سالم هستند .

    جعفرزاده ادامه داد : یک تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علل حادثه به ماهشهر اعزام شده اند و چگونگی خروج این هواپیما از باند در دست بررسی است . هواپیمای پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمای کاسپین بعد از نشستن در باند فرودگاه ماهشهر از باند منحرف و با عبور از فنس های فرودگاه وارد اتوبان – ماهشهر – اهواز شد .

    جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز ، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر ، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر ، گفت : در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین ، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید .

     ۱۳۵ مسافر در این پرواز حضور داشتند که همگی سالم هستند .

    گفتنی است این هواپیما که از نوع McDonnell Douglas MD-۸۳ بوده و اکنون با شماره ثبت (رجیستر) EP-CPZ در خدمت ناوگان هواپیمایی شرکت کاسپین است، اولین پرواز خود را در سال ۱۹۹۴ انجام داد و در آگوست ۲۰۱۲ از سوی هواپیمایی «خورس ایر کمپانی» اوکراین به ناوگان شرکت کاسپین پیوست. این هواپیما برای پرواز از دو موتور « پرات اند ویتنی »بهره می‌برد .




    مطالب مرتبط

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    نظرات کاربران