در حال بارگذاری ...

آخرین جزئیات بازخوانی جعبه‌سیاه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی

مردم جهت اطلاع از آخرین وضعیت وقوع این سانحه به دو گزارشی که تا پیش از این روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری درج شده است ، مراجعه کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ما بررسی‌های سانحه بوئینگ اوکراینی را انجام می‌دهیم و این بررسی‌ها ادامه دارد ، گفت : زمان انتشار گزارش سوم در این‌باره منوط به انجام بررسی‌های بیشتر است .

حسن رضایی‌فر درباره آخرین جزئیات بازخوانی جعبه‌سیاه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی اظهار داشت : اطلاع رسانی درباره این سانحه تاکنون در قالب دو گزارش‌ ارائه شده است .

وی با تأکید بر اینکه بررسی سانحه بوئینگ اوکراینی کماکان در حال انجام است ، اضافه کرد : ما در حال انجام بررسی ابعاد مختلف حادثه بوئینگ هستیم و ادامه بررسی‌‌ها را انجام می‌دهیم .

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سؤال که تیم‌های کانادایی و اوکراینی نیز کماکان در این روند بررسی حضور دارند ؟ گفت : ما بررسی‌ها را انجام می‌دهیم و بررسی سانحه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی ادامه دارد . مردم جهت اطلاع از آخرین وضعیت وقوع این سانحه به دو گزارشی که تا پیش از این روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری درج شده است ، مراجعه کنند .

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان انتشار گزارش بعدی ، آن را منوط به انجام بررسی‌های بیشتر در این باره دانست .

وی با این حال تأکید کرد : مقرر شده است در هیچ رسانه‌ای هیچ مصاحبه‌ای درباره بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی و سانحه انجام نشود .

روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه بود که یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌‌اف پرواز کرده بود ، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران دچار حادثه شد و سقوط کرد .

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بود‌ که همه سرنشینان آن جان باختند ؛ اغلب مسافران این پرواز یعنی حدود ۱۴۰ نفر ایرانی بودند .‌




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

|

۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزار صندلی در روز رسید .

|

نظرات کاربران