در حال بارگذاری ...

لزوم حضور مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) ۳ ساعت قبل از زمان پرواز

جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازها می توانید با سامانه اطلاعات پرواز تلفنی فرودگاه امام (ره) به شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل نموده و یا به سایت شرکت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir مراجعه نمایید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، از مسافران محترمی که قصد عزیمت به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را دارند ، درخواست می گردد برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند تا حتما ۳ ساعت قبل از زمان پرواز در ترمینال های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور داشته باشند .

در پی کاهش دما و فعالیت سامانه بارشی در کشور ، کمیته اطلاع رسانی عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اطلاعیه زیر صادر کرد :

با توجه به ورود و  فعالیت سامانه جدید بارشی در کشور ، برودت هوا و لغزندگی محورهای مواصلاتی از مسافران محترمی که قصد عزیمت به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را دارند ، درخواست می گردد برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند تا حتما ۳ ساعت قبل از زمان پرواز در ترمینال های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور داشته باشند .

جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازها می توانید با سامانه اطلاعات پرواز تلفنی فرودگاه امام (ره) به شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل نموده و یا به سایت شرکت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir مراجعه نمایید .




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

نظرات کاربران