در حال بارگذاری ...

برقراری پروازهای فرودگاه کرمانشاه علی رغم بارش برف

خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی در پروازها به وجود نیامده و در صورت تداوم بارش ها همکاران ما در آماده باش کامل هستند تا کار برف روبی را انجام دهند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از برقراری پروازها علی رغم بارش برف خبر داد .

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه از برقراری پروازهای فرودگاه کرمانشاه خبر داد و گفت : با وجود بارش برف از صبح امروز،پروازها انجام می شود و به جز یک مورد مشکلی در نشست و برخاست هواپیماها نداریم . پرواز وارش در زمان نشستن به دلیل کاهش دید به مهرآّباد بازگشت و بعد از یک ساعت و نیم دوباره در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست .

بیاتی ادامه داد : امروز ۸ سورتی پرواز داشتیم . ۴ پرواز ورودی و ۴ پرواز خروجی که سه پرواز از مهرآباد و یک پرواز از کیش بود .

بیاتی با اشاره به ادامه بارش ها در این استان گفت : خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی در پروازها به وجود نیامده و در صورت تداوم بارش ها همکاران ما در آماده باش کامل هستند تا کار برف روبی را انجام دهند .




مطالب مرتبط

با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم . تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه ، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است ، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب ...

|

در میان فرودگاه های کشور که به طور هفتگی پرواز دارند ، فرودگاه زنجان ، پارس آباد ، بم و طبس بیشترین رشد را در تعداد مسافر و پرواز در شش ماهه اول سال رقم زده اند .

|

نظرات کاربران