در حال بارگذاری ...

افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به ۵ هزار مترمکعب در روز

پیمانکار پروژه شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری مشخص شده است و تا پایان امسال با انعقاد قرداد عملیات اجرایی آن با هدف تامین ایمنی محوطه های عملیاتی و حفظ سرمایه های ملی و مردمی آغاز می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به ۵ هزار مترمکعب در روز افزایش می یابد .

بهروز آقایی اظهار کرد : پروژه افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به منظور پایداری آب بندر به صورت ۲۴ ساعته ، تامین آب مورد نیاز سرمایه گذاران ، کشتی ها و شناورها در دستور کار قرار گرفته است .

وی اعتبار اولیه مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۶۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : طرح الحاقیه قرارداد آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار آماده شده و پس از تصویب و ابلاغ هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی به این اداره کل اجرایی می شود .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه از برنامه بندر چابهار جهت راه اندازی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری خبر داد و گفت : این پروژه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به منظور افزایش ضریب ایمنی بندر و مقابله با حریق در محوطه های بندری ایجاد می شود . پیمانکار پروژه شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری مشخص شده است و تا پایان امسال با انعقاد قرداد عملیات اجرایی آن با هدف تامین ایمنی محوطه های عملیاتی و حفظ سرمایه های ملی و مردمی آغاز می شود .

وی زمان بهره برداری این پروژه را حدود ۲ سال پس از ابلاغ قرارداد پیمانکار اعلام کرد و افزود : تامین ایمنی اسکله ها ، باراندازها و انبارها، پیشگیری از سوانح حریق و آسیب های جانی و مالی و تامین رضایت صاحبان کالا ، بخش های خصوصی ، سرمایه گذاران و پیمانکاران از دیگر اهداف اجرای این پروژه است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : در سال گذشته ، حدود یک میلیون تن کالای معدنی و ساختمانی از مبدأ بندر چابهار ...

|

فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

|

تخلیه و بارگیری محموله های حجیم و سنگین که از طریق دریا جابجا می شوند محدودیتی جهت تخلیه در بندر چابهار ندارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت انعقاد قراداد هندی‌ها در بندر چابهار را تشریح ...

|

نظرات کاربران