در حال بارگذاری ...

افتتاح منطقه یک آزادراه تهران - شمال در دهه فجر سال جاری

با همت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان عمده اقدامات و پیشرفت پروژه منطقه ۱ آزادراه تهران _ شمال در ۶ سال گذشته انجام شده است و ارزش ریالی روز آن بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح منطقه یک آزادراه تهران _ شمال در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت : به رغم مشکلاتی که دشمن برای توقف اقتصاد کشور ایجاد کرده اما تمام پروژه‌ها زنده و در حال اجرا هستند .

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از منطقه یک آزادراه تهران _ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در بازدید خردادماه از این پروژه اعلام شد که آمادگی بهره برداری در سال جاری را دارد . به رغم سختی ها و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده ، اما پروژه ها جاری و سرعت توسعه آنها قابل قبول است .

معاون رئیس جمهور بیان داشت : در دهه فجر منطقه یک آزادراه تهران _ شمال به بهره برداری می رسد و تلاش می شود ، بخشی از منطقه ۲ نیز تا اوایل سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود . منطقه یک آزادراه تهران _ شمال به طول ۳۲ کیلومتر که ۱۷ کیلومتر آن را پل و تونل تشکیل می دهد ، باعث کاهش ۱.۵ تا ۲ ساعته زمان سفر می شود .

وی اظهار داشت : با همت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان عمده اقدامات و پیشرفت پروژه منطقه ۱ آزادراه تهران _ شمال در ۶ سال گذشته انجام شده است و ارزش ریالی روز آن بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است .

نوبخت از دستور پرداخت ۸۵ میلیارد تومان برای عملیات عمرانی اتصال قطعه ۳ به ۴ آزادراه تهران _ شمال خبر داد . برای ۱۷۵۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و منابع مالی در نظر گرفته شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتشار خبری به نقل از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قیمت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تعیین نرخ حق توقف ناوگان حمل کالای جاده‌ای وظیفه کدام ارگان ، سازمان یا شخصی است ؟ وزارت راه و شهرسازی ، سازمان راهداری یا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ساخت‌ ، توسعه و نگهداری زیربناهای حمل‌ و نقل جاده‌ای ، ایمنی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و تشکل های معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در اختتامیه همایش اقتصاد دریامحور گفت : باید ...

|

افزایش عوارض مذکور ، هیچ‌گونه بار تورمی نداشته و منجر به رشد تورم نمی‌شود و صرفا محدود به کالاهای ترانزیتی است که از قلمروی کشور عبور می‌کنند .

|

نظرات کاربران