در حال بارگذاری ...
  • نیاز به دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال

    بخشی از سرمایه‌گذاری بنیاد در این آزادراه از محل عوارض بر می‌گردد که هر میزان درآمد از این محل حاصل شود به مناطق محروم اختصاص می‌یابد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس بنیاد مستضعفان گفت : ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تا اوایل سال ۱۴۰۰ افتتاح و عبور یکطرفه از باند غربی منطقه ۲ برقرار می شود .

    سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت : تا سال ۹۳ منطقه یک حدود ۱۷درصد رشد داشت اما دولت به تعهدات خود عمل کرد و این پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار شد . در منطقه یک حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار هستند و ۱۷ پیمانکار به کار گرفته شده است .

    رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مزایای اقتصادی و گردشگری تکمیل آزادراه تهران ـ شمال گفت : صد درصد ابنیه در منطقه یک به پایان رسیده ، خط‌کشی و نورپردازی در حال تکمیل است و هر زمان که دولت تصمیم بگیرد ما آماده افتتاح هستیم .

    فتاح افزود : ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه نیز تا اوایل سال ۱۴۰۰ افتتاح و عبور از باند غربی منطقه ۲ برقرار می شود ، همچنین از جاده چالوس هم یاری گرفته می شود .

    رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از امروز پیمانکاران منطقه یک به منطقه ۲ وارد می‌شوند ، گفت : بنیاد ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در آزادراه را برعهده دارد و دولت هم به تعهدات خود عمل کرده است . بخشی از سرمایه‌گذاری بنیاد در این آزادراه از محل عوارض بر می‌گردد که هر میزان درآمد از این محل حاصل شود به مناطق محروم اختصاص می‌یابد .

    فتاح با بیان اینکه برای تکمیل ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است ، گفت : بنیاد ۵۰ درصد تامین مالی این پروژه را بر عهده دارد و برای تهیه سیمان ، فولاد و سایر مصالح مورد نیاز از تولیدات بنیاد استفاده می‌کنیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا ایلاتی مدیرعامل هلدینگ پایا ترابر سینا (هلدینگ تخصصی حمل و نقل بنیاد مستضعفان) در مراسم تفاهم نامه سرمایه‌گذاری و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در مراسم امضای تفاهم‌نامه که در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برپا شده بود ، گفت : با توجه به اهتمام دولت سیزدهم جهت ...

    |

    امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .

    |

    نظرات کاربران