در حال بارگذاری ...
  • اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه آبادان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان از آمادگی سرمایه گذاران برای برقراری پروازهای خارجی و افزایش پروازهای داخلی در این فرودگاه خبر داد .

    پروانه سهرابی در نشستی با حضور مسوولان و اعضای اتاق بازرگانی آبادان و خرمشهر در سازمان منطقه آزاد اروند بر لزوم افزایش جذب گردشگر در منطقه و همچنین برقراری هر چه سریعتر پروازهای بین المللی در این فرودگاه تاکید کرد .

    همچنین در این جلسه ، ضمن تبادل نظر برای افزایش پروازهای داخلی و بین المللی مقرر شد ، کارگروه تخصصی راه اندازی ترمینال کارگو در فرودگاه آبادان ایجاد شود .

    با توجه به لزوم افزایش فضای ترمینال برای ارایه خدمات مناسب به مسافران ، افتتاح پروژه ترمینال جدید فرودگاه آبادان ، در حال برنامه ریزی و پیگیری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین مدیر فرودگاه است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران