در حال بارگذاری ...

نصب سامانه پیمایش‌سنج در ناوگان‌ وانت بار‌ بین شهری از ۲ ماه آینده

راننده‌های وانت بار‌ها علاوه بر دریافت بارنامه از شرکت‌های حمل‌ونقلی می‌توانند از طریق تلفن‌همراه یا رایانه (کامپیوتر) بارنامه‌های خود را دریافت کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت : تمامی ناوگان‌های پر مصرف با دریافت بارنامه و از طریق پیمایش می‌توانند سهمیه ۳۰۰ تا ۴۰۰ لیتری دریافت کنند .

مهران قربانی با بیان اینکه سوخت وانت بار‌ها بر اساس پیمایش تأمین شده است ، گفت : برای وانت بار‌های پرمصرف حدود ۴۰۰ لیتر سوخت در نظر گرفته شده است و در صورت دریافت کارت هوشمند و بارنامه می‌توانند سوخت‌های خود را دریافت کنند .

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه وانت بار‌ها عمدتا جزء ناوگان‌های پرمصرف هستند ، افزود : برای ناوگان تک‌سوز ۳۰۰ تا ۴۰۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه‌سوز ۱۲۰ لیتر تعیین شده است . بر اساس بارنامه‌های وانت بار‌ها و به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که در این حوزه وجود داشت به ویژه در مقاصد درون شهری و برون شهری ، فضایی ایجاد شده است تا این ناوگان بتواند از طریق ثبت‌نام در سامانه سوخت‌های خود را دریافت کنند .

 وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بارنامه‌ دریافت کنند

او در ادامه بیان کرد : تمامی وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بارنامه‌های خود را دریافت کنند و تمامی این ناوگان باید کارت هوشمند خود را تحویل بگیرند . راننده‌های وانت بار‌ها علاوه بر دریافت بارنامه از شرکت‌های حمل‌ونقلی می‌توانند از طریق تلفن‌همراه یا رایانه (کامپیوتر) بارنامه‌های خود را دریافت کنند .

قربانی گفت : از ۲ ماه آینده سامانه پیمایش‌سنج بر روی تمامی ناوگان‌های وانت بار‌ها بین شهری نصب می‌شود تا در صورت پیمایش بیشتر و حمل بار بیشتر بتوانند سوخت بیشتری را دریافت کنند .

او با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در گذشته تجربه بسیار خوبی در حوزه پیمایش و پیمایش‌سنج بر روی خودرو‌ها داشته است ، اظهار کرد : این سیستم در حمل کالای بین شهری بسیار خوب عمل کرده است و می‌تواند به عنوان یک الگو ، در دیگر بخش‌ها هم استفاده شود .

معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایان گفت : تمامی ناوگان حوزه‌های حمل‌ونقل بین شهری از جمله سواری‌های کرایه‌ای و وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بر اساس پیمایش ، بتوانند سوخت‌های مورد نظر خود را در این حوزه متناسب با پیمایش‌های خود دریافت کنند .




مطالب مرتبط

برای دستیابی به اهداف تدوینی در این سند باید تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه و ذینفع ، برنامه های اجرایی خود را با رویکرد تحقق‌پذیری و مشارکت بالای کنشگران طراحی و اجرا کنند تا شاهد سرمایه گذاری کارآمد و اثر بخش داخلی و خارجی و به فعلیت رسیدن تمامی توانمندی‌های بالقوه در ...

|

در جلسات پایش مطالبات فعالان عرصه حمل‌ونقل از جمله سرمایه‌گذاران ، متصدیان ، رانندگان و ... که تأثیر بسزایی در این حوزه دارند مطرح و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بخصوص در ایام طرح نوروزی ، از طریق ایجاد غرفه ها ، استراحتگاه‌ها و مجتمع های خدمات بین راهی، برای اجرای کمپین ۳۰-۶۰ و انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای اقدام می شود .

|

نظرات کاربران