در حال بارگذاری ...
  • آماده باش کامل تیم های عملیات زمستانی در فرودگاه امام خمینی (ره)

    تامین تجهیزات مورد نیاز و اقدام سریع در خصوص برف روبی مسیرهای دسترسی ، معابر ، سطوح پروازی و اپرون باعث شد تا هیچگونه خللی در انجام پروازهای فرودگاه امام (ره) به دلیل بارش برف ایجاد نشود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد : تیم های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی در آماده باش کامل هستند تا به محض شروع بارش ها ، عملیات برف روبی را انجام دهند .

    محمد مهدی کربلایی با بیان این که هم اکنون شرایط جوی پایدار است و نشست و برخاست پروازها نیز طبق زمان بندی در فرودگاه امام (ره) انجام می شود ، گفت : تیم های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی در آماده باش کامل هستند تا به محض شروع بارش ها ، عملیات برف روبی را انجام دهند .

    کربلایی در بازدید از اعضای تیم های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی گفت : تامین تجهیزات مورد نیاز و اقدام سریع در خصوص برف روبی مسیرهای دسترسی ، معابر ، سطوح پروازی و اپرون باعث شد تا هیچگونه خللی در انجام پروازهای فرودگاه امام (ره) به دلیل بارش برف ایجاد نشود .

    او با اشاره به تغییر مسیر ٤ پرواز فرودگاه امام (ره) به اصفهان در نخستین لحظات بارش برف گفت : به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی به زیر ٤٠٠ متر ، امکان فرود ایمن این پروازها در فرودگاه امام (ره) وجود نداشت و با توجه به اینکه انجام ایمن عملیات پروازی مهمترین اولویت شهر فرودگاهی است ، با هماهنگی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این پروازها به اصفهان تغییر مسیر دادند و بلافاصله پس از افزایش دید افقی به تهران بازگشتند .

    کربلایی افزود : یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر تیم های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برف روبی مسیرهای دسترسی و معابر شهر فرودگاهی بود به گونه ای که باوجود بارش شدید برف ، تردد خودروها به صورت روان در این مسیرها جریان داشت .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    نظرات کاربران