در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز در مسیر خرم‌آباد - مشهد و بالعکس

    امیدواریم با استقبال اهالی استان از این پرواز ، شاهد تداوم و افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه خرم آباد از برقراری پرواز در مسیر خرم‌آباد - مشهد - خرم‌آباد خبر داد .

    علی کاملی ، مدیر فرودگاه ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به قطع پروازهای مشهد مقدس در سال گذشته ، پیگیری‌هایی از سوی استانداری لرستان و مدیریت فرودگاه برای برقراری مجدد این پروازها انجام شد و با برگزاری جلسه ها و مکاتبه های متعدد با شرکت‌های هواپیمایی ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به برقراری این پروازها کرد .

    کاملی ادامه داد : این پرواز از ۲۸ دی روزهای شنبه هر هفته انجام می شود که ساعت خروج آن از خرم‌آباد ۱۱:۴۵ و خروج از مشهد ۱۴:۲۰ است . امیدواریم با استقبال اهالی استان از این پرواز ، شاهد تداوم و افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    طی عملیات حج عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت و برگشت تعداد ۵ هزار و ۶۱۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می گردند و عملیات حج عمره در ۲۳ اردیبهشت پایان خواهد یافت .

    |

    پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    نظرات کاربران